02 September, 2011

FIVE on FIRE: with Eden

Реших, че с началото на новия месец, е дошло време и на рубриката отново да се "прероди". Искрено се радвам, че все повече и повече хора я харесват. Ако аз трябваше да напиша моите 5 неща, то със сигурност на челно място щеше да е тази рубрика.

За днешния FIVE on FIRE реших да ви представя едно момиче. Тя е една от най-проспериращите модни блогърки в България. Не мога точно да определя стила й, защото е различна всеки ден. Носеща името Рая, си я представям в нежни цветове, ефирни платове, но същевременно с това може да бъде и пълна противоположност на това - с кожено яке, къси панталонки и байкърски ботуши. И все пак ще ви оставя сами да се уверите в разнообразния стил на Рая в блога й EDEN.

Рая, благодаря ти за участието! :)

Текст: Raya
Фотографии: .NET

Много повече от 5 неща ме карат да се усмихна, но, ако трябва да избирам, тези са най-важни за мен в момента. Присъстват в ежедневието ми, по един или друг начин, и ме правят наистина щастлива, а когато има и човек, с когото да ги споделя щастието е двойно.

1. Модата. Още от малка обичам всичко свързано с нея, а преди няколко години осъзнах, че това е нещото, с което искам да занимавам за в бъдеще. Преди година покрай една приятелка случайно започнах блога си и сега виждам нещата по различен начин. Мисля, че модата не е жизненоважна, но пък е важно човек да изглежда добре. Има си хора за всичко, разбира се.

2. Ню Йорк. Това е моят град! Не мога да опиша колко много го обичам! Силни думи за човек, който не е бил никога там, но съм убедена, че ще ми хареса и се надявам някой ден да живея там. Хората ми го описват различно - някои казват, че е цветен, пълен с енергия, други, че е черно-бял и студен, но за мен няма значение. Нямам търпение да се "срещнем" един ден.

3. Музика. Няма ден без музика за мен. Слушам доста изпълнители, от различни стилове и постоянно ме вдъхновяват. Понякога ми идват идеи, свързани с модата, друг път просто ми помага да релаксирам. Дори сега, докато пиша, слушам музика. Когато е тихо ми е трудно да се съсредоточа, колкото и абсурдно да звучи...

4. Кино. Постоянно гледам филми и сериали. Не се придържам към определен жанр, обичам разнообразието. Наблюдавам героите и понякога взимам части от характера им, стила им. Разбира се, не ставам тяхно копие, просто променям мнението си и виждането си за някои неща.

5. Храна. Оказва се, че съм голям чревоугодник, ха-ха. Ям много, в големи количества, понякога съжалявам, но в повечето пъти не. Фен съм на fast food-a и нямам нищо против по цял ден да ям сандвичи и чипсове. Колкото до сладкото - няма да коментирам, ям всякакви лакомства.

3 comments:

Dessislava said...

Да, това със сигурност е една от най-интересните рубрики:) А Рая е сладурана.

http://dew-loving.blogspot.com

Unknown said...

Винаги съм се възхищавала на Рая за хамелеон-стила й, както казваш ти-един ден може да е рок, на другия много стилна, с панталон с висока талия и ефирна блуза. А най-обичам когато съчетава двете :)

SM said...

Последните две все едно аз съм ги писала дума по дума.
Сега ми стана интересно да разбера и любимите ти изпълнители и групи, за да е пълна картинката =)