23 September, 2011

FIVE on FIRE: with Art, fashion and alcohol

Имам щастието да ви представя още един блогър, който достойно представя българското блогър общество. Той се казва Емил и е едно истинско доказателство, че мъжете в България се обличат стилно, спретнато и в крак с тенденциите.

Емо е създател на блога Art, fashion and alcohol, в който показва своите модни попадения по улиците на София, собствените си идеи и виждания за света на модата. В момента може би си задавате въпроса какво общо има алкохолът с цялата тази история? :)) Не, не е алкохолик, просто това са трите думи, които го описват най-добре, казва ни самият той. "Изкуството - аз непрестанно творя, снимам и рисувам. Не мога да си представя да не правя това. Модата -, която винаги ме вдъхновява и чувството на наслада, когато изглеждам добре и съм направил сам съчетанието на дрехите си. Алкохолът - не, не съм алкохолик, просто обожавам да се забавлявам, да ходя на партита с приятели."

Емо, благодаря ти за участието и ти желая успех във всяко едно начинание!

Текст: Емо
Фотографии: Емо и .NET

Първо искам да кажа, че това е първото ми интервю и съм доста развълнуван. Искам да благодаря за поканата. Ако трябва да сме честни, гледам да се усмихвам винаги, дори й да нямам повод. Доста са нещата, които ме карат да съм щастлив. Беше ми трудно да избера 5 неща, но май успях...

1. Приятелите ми
Това е най-важното нещо за мен, след семейството ми. Както аз ги наричам - моето второ семейство. Не бих могъл да си представя живота без тях. Те са прекрасни хора, много различни едни от друг. Винаги мога да се допитам до тях за съвет и знам, че почти винаги са прави. Също така те са моите критици, изключително жестоки, но въпреки всичко аз се вслушвам в тях. С тях имам страхотни моменти и много се забавляваме.

2. Art fashion and alcohol
Една година вече водя блога си и това е нещото, което не спира да ме прави щастлив. Чувствам се в свои води. Когато започнах блога нямах идея какво ще стане и дори не предполагах, че някой ще го чете. Но постепенно се намериха хора и последователи. В момента съм се отдал само на това. Имам толкова много идеи за неща, които да направя, че не знам откъде да започна.

3. Изкуството
Изкуството във всякакви форми - фотография, изобразително изкуство, филмово изкуство, музика.

Обожавам да снимам, за мен фотографията е нещо, без което не мога. Непрестанно снимам и творя. Впечатлявам се от модната фотография, някак си е по-разчупена и различна.

Рисувам доста често, мечтата ми е някой ден да съм графичен дизайнер. Това е моят свят.

Непрестанно гледам филми, предпочитам европейското кино. Французите правят страхотни филми - един от любимите ми е Love me if you Dare. Винаги след някой филм се чувствам зареден.

4. Модата
Тук ми е малко трудно да кажа защо ме кара да съм щастлив. Може би защото чрез нея показвам себе си. Чувствам голямо удовлетворение, когато създам страхотна комбинация и излезна на улицата. Обожавам да ходя на шопинг, обичам да си купувам чанти и обувки. Модата ме вдъхновява непрестанно и като един артист аз имам нужда от това. Дори сега кроя идеи да направя своя малка колекция.

5. Книгите и книжарниците
Оooh, God, дай ми книжарница. Това е моето второ вкъщи, мога да прекарам цял час, ровейки се за интересни книги. Винаги, когато имам свободно време, гледам да чета. Много обичам миризмата на книги - няма по хубава според мен (стари или нови). Уникално е да се впуснеш в едни различен свят, релаксиращо е... В момента съм започнал една доста странна книга – "Лолита" на Набоков. За момента ме плаши и не знам дали ще я дочета...

4 comments:

Thrift_Queen said...

Bravo na Emo.Mnogo se radvam na hora kato nego,i se nadiavam da ima poveche muje bloguri, s uset kum modata:)

Become a true Goddess said...

Хубава статия.Относно Лолита - и мен малко ме плашеше ,но я дочетох и не съжалявам.

Anonymous said...

"Той се казва Емил и е едно истинско доказателство, че мъжете в България се обличат стилно, спретнато и в крак с тенденциите."

Mnogo se radvam na hora kato nego,i se nadiavam da ima poveche muje bloguri, s uset kum modata:)

След тези две много точни определения, наистина няма какво друго да кажа. Емо, пожелавам ти успех във всяко начинание, независимо на кое се спреш. :)

Unknown said...

Поредната хубава статия, бих казал аз :) Спретнали сте страхотно интервю! Мога да пожелая на Емо все повече вдъхновение за блога и всичките му начинания!