08 July, 2011

FIVE on FIRE: with Stella

Днес на гости ми е един млад, но много талантлив човек според мен. Виждам я като една успешна бъдеща писателка, която ще задмине дори автори като Паулу Коелю и Джоан Роулинг. Тя се казва Стела и e като едно типично американско момиче, точно като по филмите! Съчетава в себе си на пръв поглед несъчетаеми качества като например представяли ли сте си някога мажоретка, която пише, облича се изключително стилно и се вдъхновява от най-дребните, но мили неща. Е, представете си го, защото тя е истинско доказателство за това.

Стели е автор на два блога. Съвсем различни по тематика, но общото между тях, естествено, са перфектно подредените думи, които пише. В http://lastelladimare.blogspot.com/ може да научите кой филм наистина си заслужава да гледате, докато http://overdoseme.blogspot.com/ показва една друга страна от нейната личност, тази, която е нейната същност.

Стели, благодаря ти за участието и ти пожелавам някой ден да станеш любимата писателка на целия свят! Вече имаш един верен фен в мое лице. :)

Ето и 5-те неща на Стели.

Текст: Стела
Фотографии: Стела и .NET

1/ Вдъхновението и писането. Философския поглед над нещата или простото им опоетизиране. “Да бъдеш или да не бъдеш?”.

Писането е нещо, което преди много време разбрах, че страшно добре ми приляга. Този вид творене не само ми осигурява бягство от реалността, но и обратен път към самата себе си. Писането е колкото отказ от реалността и преследване на мечтите, толкова и себеизразяване.

Когато се загубя сред сякаш еднообразното ежедневие и осъзная, че съм спряла да забелязвам малките неща, ми е нужно само малко време с думите, блъскащи се в главата ми, за да се върна на мястото си и да заразявам света с позитивизъм.

2/ Филмите, киноиндустрията и сериалите. Най-добрият начин да си изгубиш времето – в света на проектираните идеи. Мястото, където или всичко е толкова хубаво, че губиш ума си по него, или всичко е толкова зле, че чак те утешава.

Имам няколко любими заглавия, които периодично гледам отново. Както и някои актьори, които непрекъснато следя и попивам всяко ново заглавие с тяхно участие. Има на какво да се обърне внимание в киноиндустрията, това е сигурно. Но и сериалите не бива да се пренебрегват. Най-обичам да открия някоя нова и по-важното обещаваща продукция, и за няколко дни да изгледам излезлите епизоди. Голямо вманиачаване си е обаче да изгледаш няколко сезона за една седмица!
*Love Me If You Dare / Jeux D’efants

3/ Фотографията и изкуството като цяло. Онези снимки, които сякаш са необятни и онези картини, които ти говорят. Черно белите нюанси и ярките противоречия.
Един от най-красивите начини за изразяване, както на външното, така и на вътрешното състояние. Както и едно от най-големите ми вдъхновения.

Истинското изкуство, в каквато и да е форма няма как да не вдъхновява, няма как да не пришпорва съзнанието да твори и да го провокира към еквиваленти.

От време на време и аз заставам зад обектива. Че и пред него. Колкото и да се боря с артистичното в себе си, то в крайна сметка надделява...

4/ Танцуването, или казано по друг начин – най-голямата ми страст. Както и музиката – най-голямото ми вдъхновение. Които някак си вървят ръка за ръка.

И по-скоро искам да обърна внимание на музиката. Мисля, че дори ден не мога да издържа без нея. Опасявам се, че тя се е превърнала в жизненоважен фактор за съществуването ми. Не случайно музиката е най-голямото ми вдъхновение – може да бъде утешител в каквото и душевно състояние да съм!
*Една от най-прекрасните нощи и несъмнено най-незабравимият петък 13-ти!

5/ Последно, но не на последно място - модата. “Fashions fade, style is eternal.” – един цитат, който прекрасно описва живота ми и хората, с които се сблъсквам.

Омръзнало ми е, когато изляза от нас да виждам една огромна маса от посредственост. Чак е задушаващо.

В днешни дни малко са хората, които притежават стил. Затова пък, когато се появи някой от това мнозинство, (първо) няма как да не се открои, дори в един препълнен площад, и (второ) да те накара да повярваш, че не всичко е загубено.
*Една от най-любимите ми колекции!

P.S. Един ден може би светът ще се превърне в едно прекрасно място, където хората няма да се страхуват от мисълта да бъдат себе си, следователно различни. Всеки един от нас притежава нещо, което го отличава от другия, но често хората заравят дълбоко в себе си тези различия, мислейки си, че така животът ще е по-лесен, по-поносим. Уви, истината е абсолютно противоположна.

Бягайки от себе си, човек бяга от щастието. Едва когато човек приеме себе си и своите различия изцяло, ще може да достигне до вътрешна хармония. Едва когато човек заобича себе си и светът ще го заобича. Така че, не забравяйте да се обичате, защото си го дължите! И не забравяйте да следвате мечтите си, защото само така може да надграждате това, което е заложено във вас самите – слушайки шепотите на сърцето!

2 comments:

Стела said...

Няма никакъв проблем, а аз отново искам да ти благодаря за прекрасната поканата! :)

nessy said...

My pleasure! :)