03 June, 2011

FIVE on FIRE: with Mira

Навярно вече сте разбрали, че обожавам винтидж, но предимно винтидж фотографията. Днешната ми гостенка също има пристрастия към миналото. Тя е истински откривател за мен, защото притежава невероятни винтидж находки. Уникално е, когато съчетаеш дрехи от коренно различни години. А Мира определено привлича вниманието с това си умение. Казвам умение, защото съм забелязала, че не всеки успява да подреди този "пъзел", но това не важи за нея.

Мира е автор на блога http://thriftqueen.blogspot.com/. Винаги ми е много интересно да надникна там и да видя какво ново е открила. Едва ли някога човек би очаквал да намери такива бижута в магазините за втора употреба, но явно се крият по-надълбоко, там, където се изисква много търпение и внимание. Можете ли да си представите как изглежда рокля за 4 лв.? Мира определено може да ви даде тази представа и да ви покаже, че си струва да пазаруваш във винтидж магазини.

Мира, благодаря ти за участието и ти пожелавам още много винтидж находки!

Ето и петте неща, които пораждат усмивка у нея. :)

Текст: Мира
Фотография: .NET

1. Модата - любовните ми отношения с модата започнаха в най-ранна възраст. Продължавам да намирам тетрадки с налепени изрезки от модни списания, и продължавам да събирам стари броеве на чужди такива, като един клошар. Модата ми е професия, страст и хоби. Не бих могла да живея без нея.

2. Спорт - когато бях много малка разбрах, че моят наркотик е спортът под всякаква форма. Кара ме да гледам на себе си и света по по-различен и позитивен начин.

3. Животни, и особено кучета - дори най-онеправданото и не породисто кученце събужда в мен мили чувства. Не бих могла да приема хора, които не харесват животни, или биха имали грубо отношение към тях.

4. Слънце и тен - ужасно е да си го призная но съм тенорексичка. Не одобрявам оранжевия изкуствен тен тип "спя в солариума", но не се харесвам без тен. Лятото е моят сезон, а зимата ползвам солариум, за ужас на всички около мен. Това, наравно с шопинга и яденето, са моите грехове.

5. Храна, пътуване и различни култури - сложих тези три неща заедно, поради факта, че пътуването е неизменна част от живота ми, а с него и опитването на различни храни и научаването на различни културни различия. В университета ми в Щатите имахме час наречен "интеркултурни комуникации" - това беше любимият ми предмет. Смятам, че тези неща обогатяват мирогледа, и се надявам да ги преживявам колкото може по-често.

7 comments:

Unknown said...

Нес, тази рубрика продължава да се развива прекрасно! Мира е страхотна, нюхът й към винтидж находките е наистина уникален, а начинът, по който ги съчетава със съвремието е несравним! Пожелавам й да продължи да се развива във всички аспекти и да ни вдъхновява все така с прекрасни тоалети и не на последно място DIY проекти :)

Ray said...

Блога на Мира е готин, твоя също:))

Anonymous said...

Тази рубрика вече се превърна в любима моя. Чакам я с нетърпение всеки петък, дерзайки кой ще е следващият гост.

Мира е страхотен човек и отличен ловец на находки. Аз съм късметлия в пазаруването, тя също, сега остава само да се съберем заедно за един шопипг. Само мога да си представя какви ще са щетите! :D

Thrift_Queen said...

Тони, Рая, Иво, толкова сте мили.Нямам думи:) изклщючително щастлива съм че има хора които ме харесват:) започнах блога малко на шега и съвсем за себе си:)
Неси, благодаря ти за чудесната възможност за изява която ми даде днес:)

Modinki said...

И аз съвсем неусетно се превърнах във фен на рубриката. Страхотна е и подбираш наистина много интересни хора.

Inspiration exists said...

Мира има не само нюх за винтидж находки, тя е човек с вроден стил и чувство за естетика. Много се радвам, че този път е по-редовна сериозна с блога, защото наистина умее да вдъхновява.

Yana said...

Присъединявам се към феновете на тази рубрика.Интересни и различни гости, всеки от тях очарователен и позитивен, вдъхващ енергия и оставящ усмивка и положителна емоция у нас читателите.Отново поздравления!