06 May, 2011

FIVE on FIRE: with Renny

Днешната ми гостенка, Ренета, е едно изключително стилно и лъчезарно момиче. Никога не сме се виждали на живо, но в моите представи тя е като една типична парижанка. Защо парижанка ли? Мисля, че това са едни от най-добре облечените дами в света и са толкова ефирни, елегантни, нежни и красиви, а тя определено притежава всички тези качества. След като видите и нещата, които я правят щастлива, напълно ще се убедите в думите ми. :)

Освен с вкуса си за стил, тя ме грабна и със своя блог. Идеи за стайлинг, най-новите модни фотосесии, улична мода, изкуство, интериор и много други неща - всичко това се крие зад вдъхновяващия й блог lifestyle-vogue. Ренета определено умее да вдъхновява и да акцентира върху красивата страна на нещата.

Рени, благодаря ти за участието, бързото съдействие и всекидневните модни вдъхновения!

А сега представям на вниманието ви петте неща, които я правят щастлива. :)

Текст и фотографии: lifestyle-vogue и .NET

1. Нещото, което обичам ужасно, ужасно много е град и това е Париж! Била съм два пъти, но усетих престоите си като духовно изживяване, не защото е пълно с магазини, а защото е прекрасно заради много други неща... Трябва да отвориш сърцето си и да почувстваш вятъра, да погледнеш небето и да разбереш, че си влюбен в това място! Това е любимият ми цитат на Ърнест Хемингуей - "If you are lucky enough to have lived in Paris as a young man, then wherever you go for the rest of your life it stays with you, for Paris is a moveable feast" Обичам всичко френско!

2. Топлите сезони - усмихвам се непринудено в лицето на идващата пролет, след тежката зима и калта. Обожавам да шофирам покрай павираните улици до р. Марица точно, когато пролетта се е настанила в нашия град и всичко е зелено и слънчево. Свежият аромат да влиза през прозореца. Любимите ми цветя са божурите и лалетата. Обожавам морето и слънцето. Големите вълни - обичам да се гмуркам под тях! Обичам да гледам слънцето, когато съм под водата!

3. Естествено, обичам да пазарувам, но само, ако е спокойно и приятно с удобни обувки. Усмихвам се, когато си купувам луксозна козметика! Начина, по който продуктът е представен е много деликатен и шик, да не говорим за качеството. Абсолютно удоволствие е за мен това. Обожавам - Dior, Givenchy, Chanel, YSL... Обичам да купувам и супер високи токчета 12 см минимум. :) И дрехи, и дрехи и дрехи...

4. EVERY KIND OF ART - Аrt changes everything. Всичко свързано с изкуството ме кара да се усмихвам. Изкуството облагородява душата на човек! Обичам театъра. Обичам картини и най-много ИМПРЕСИОНИЗМЪТ... Всички форми на изкуство - мода, дизайн...

5. Coffe and cigarette. Знам, че е порок. Дъра-бъра... Не съм страстна пушачка, понякога с дни не ми се пуши, но обичам да пия кафе и да пуша с приятелки. :) Обичам кафето от Starbucks и нашата кафе машина - Jura.

2 comments:

Unknown said...

Страшна сладурана изглежда, и много стилна наистина!

Become a true Goddess said...

Към номер 5 и аз съм пристрастена по същият начин.Много ми напомня на последните серии на Сексът и градът ,когато Кари беше в Париж:)